elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Kedy sa učíme lietať…

Posted by elizabethin na 8. máj 2012

When you have come to the edge of all the light you have 
And step into the darkness of the unknown 
Believe that one of the two will happen to you 
Either you’ll find something solid to stand on 
Or you’ll be taught how to fly !

Keď prídeš na okraj celého svetla, ktoré máš
A vykročíš do tmy neznáma
Ver, že jeden z dvoch sa ti následne prihodí
Buď si nájdeš niečo pevné, na čom budeš stáť
Alebo ťa to naučí, ako lietať!

Toto mi raz toto povedal môj kamarát Tubai a potom sa ma opýtal, tak čo elinka, čo sa stalo a ja som odpovedala, naučila som sa lietať 🙂

A on povedal, že je to úžasné, lebo veľa ľudí sa drží silou mocou, zubami nechtami pri zemi, ktorú tak poznajú a boja sa pustiť, lebo sa ju už naučili ovládnuť a využívať vo svoj prospech.

Dávajú jej pocítiť aká je pre nich životu nevyhnutná a nevedia bez nej už viac žiť a ani si iný život predstaviť, často krát ustúpia a nepozrú sa za oponu alebo záves v nich samotných, čo sa tam  skrýva.

A nenaučia sa lietať. Nepochopia, že by tým ovládli nie len zem, ale aj nebo a boli by kompletní. Zvládli tak lekciu, čo sa prišli naučiť a zopakuje sa im znova v ďalšom živote.

Týmto by som len chcela povedať, robte len to, na čo sa cítite a ak prišiel čas, pozrieť sa za vašu oponu, rozhodnite sa vy sami za seba a nedajte iným, aby vás ovplyvnili, alebo rozhodli za vás. Je to váš život a tak si ho vážte a prežite v spokojnosti a viere, že ste urobili vždy to najlepšie rozhodnutie, čo ste dokázali .

vaša eli


Pridaj komentár

 
