elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Každá maminka je slniečkom ….

Posted by elizabethin na 3. mája 2012

Dnes ráno som zažila asi najkrajší okamih za posledné týždne od mojich detí a uvedomila som si, aká som šťastná že ich mám a vždy si nájdu výhovorku, aby sa ku mne natlačlili do postele xixiix.

Dnes mi staršia Terezka dala ruky na líčka a povedala menšej Terezke. 

Naša maminka je slniečko, vidíš? Keď sa usmeje, má okolo očiek lúče, čo rozjasňujú jej tváričku a aj keď na mňa karhavo pozerá, ja sa pozriem na jej očká a vidím slniečko, tak viem, že sa robí len prísna, ale v skutočnosti sa nehnevá. Nie je to tak maminka?

xixiixix tak ale toto je tajomstvo mojich očných vrások, ktoré asi poznajú všetky maminky

🙂

Sme slniečkami pre naše zlatíčka a ja Vás všetky pozdravujem, nech máte úžasný deň a netrápite sa nad vráskami už milé priateľky.

eli

10 komentárov to “Každá maminka je slniečkom ….”

  1. lilah said

    Krááása ….

    podobný zážitok mám aj ja, práve z dnešného rána …

    moja prekrásna opička, v domnení že spím, … ma hladkala svojím malým prštekom po nose, … 🙂 chvíľku som ju nechala, nech to robí … keď sa palčekom priblížila k mojím perám, urobila som pohyb, že ju akože idem hryznúť, ako malý levík … 🙂
    iba natešene doslova vykríkla …

    mamííííííííííí, … mamííí Ty si moja najlepšia maminka 🙂 … mamíí, mám ťa rada … 🙂

    a lilah tiekli slzy dojatia, úľavy po tvári … 🙂 tak ako teraz, keď si na to spomeniem … 🙂

    ach jo, veru .. budme ako deti, a budeme spasený …

    Krásny dníčok prajem elizabethin … 🙂 tebe a všetkým čitateľom tohto blogu … 🙂

    • ahoj lilah :-)))

      tak to je uzasne xixiixi ja malu terezku tiez takto natahujem 🙂

      tie deti su zazrak, vsak? a aj nase vnutorne dietatko sa takto tesi s nimi a podla mna tym aj mladneme hihiihi

      ved vek je predsa len cislo a dolezite je ako sa clovek citi vo vnutri a vidno to aj na jeho tvari :-)))
      a deti vedia kto ich lubi z cisteho srdca predsa, a je jedno ci sme malde a ci mame o par rockov viac :-)))

      dolezite je, ze to citia srdieckom presne ako my :-))) ze su pre nas darom od boha

      pekny den prajem a pozdravujem tvoje zlaticko malicke :-)))

      • lilah said

        Ďakujem … 🙂

        opičke odovzdám, keď donúti manžela, aby šli za mnou do práce … rozbehne sa cez celú predajňu, s otvorenou náručou, privinie sa ku mne a iba neustále opakuje …
        mamííí, mám ťa rada, si mojou najlepšou mamičkou 🙂 ..

        PS: opätujem pozdrav .. tvojím terezkám a aj ich maminke … 🙂

        Krásny zvyšok dníčka prajem … všetkým … už musím, práca volá 🙂

        PS2: úsmev, elizabethin, úsmev ti nesmierne pristane … 🙂

      • dakujem 🙂
        prajem pekny den vsetkym :-))

  2. nitram said

    každá maminka je slniečkom, a nielen dietkam… 🙂

    eli včera jsem se díval na vaše gravatar obrázky… a právě tentomne zaujal… 🙂

    víte je plný citu, upřímnosti, ženské jemnosti a krásy…
    říkal jsem si, ach tak, toto je duše eli…
    jak lamela luku propnuta,
    schází pouze tětiva,
    jež by šíp amorův,
    skrze srdce hruď vyslala… 🙂

    “Omnia vincit amor et nos cedamus amori”
    Láska vítězí nad vším a tak i my nepřekážejme lásce

    Přeji nejen Vám eli krásný den… 🙂

    PS: Není nám třeba tětiv, tětivou je nám mysl, jež ve spojení srdce šíp vysílá…
    děkuji… za ty dary poznání… 🙂

    a jak psala líla, úsměvem jste eli krásná… 🙂

    • dakujem nitram 🙂
      ja verim v lasku a aj to ze hory prenasa a aj to ze mam v sebe vela lasky 🙂
      takze si pockam xixixi kto ma bude chciet a ja mu ukazem aj usmev a uz bude na nom, ci mi ho bude opatovat 🙂
      ja kreslim velmi rada a casom si tu dam aj ine veci , len nestiham velmi v poslednej dobe :-))
      krasny den prajem aj vam a dakujem za vsetky priania 🙂

  3. Nina said

    Tak k tejto diskusii môžem prispieť aj ja, i keď nie vlastným skutočným zážitkom, len videným. Zvláštne, že je to tu práve dnes…

    Bola som dnes v nemocnici a stála tam mladá mamička s malým chlapčekom, ktorý mal obviazanú ručičku. Veľmi plakal a neprestával, bol hrozne nepokojný sediac matke na kolenách. Možno ho aj ruka bolela, ktovie. Ako náhle sa s ním matka postavila a otočila ho k sebe a zároveň si ho aj privinula, chlapček sa k nej pritisol ako len mohol a prestal plakať…

    Pre mňa to bolo dojímavé, nádherné, neopísateľné úžasné, láskavé – spájajúce, ako matkino objatie upokojilo dieťa a ako sa to malé stvorenie privinulo k nej. Bolo to ako keby ich srdcia zrazu začali naraz biť…
    Škoda len, že sa mi to naskytáva iba ako pohľad, chcela by som vedieť, aké to je, držať vlastné dieťa v náručí a či prestane plakať, keď si ho pritisnem k srdcu, či ho moje srdce upokojí a či spozná kedy ho držím ja a kedy niekto iný…

    Takže dievky, určite je to nádherný zážitok, viem že je, i keď som to nezažila, ale cítim to tak.
    Krásny dník prajem všetkým.

    • ninka
      mat dieta je naozaj darom a aj tie moje boli, aj ked mi hovorili, ze uz nebudem mat
      a mala som ich v dost tazkom zivotnom obdobi a vzdy som sa rozhodla pre zivot a nikdy to nevzdala a nebola zbabela a necuvala 🙂
      pocuvala som moje srdiecko aj ked som stala velakrat pred tazkou volbou a nelutujem to :-))
      ninka ja ti prajem, aby ti zivot doprial to, po com tak velmi tuzis a bola si v zivote stastna a spokojna
      ono clavek nikdy nevie dopredu povedat aj ked si je niecim velmi isty, co ho stretne, mozno to je prave ta skuska :-))))
      ale mame slobodnu volu v rozhodovani a kazdeho z nas zivot postavi pred dolezite rozhodnutia a ak budes pocuvat srdiecko, bude to ta spravna volba :-)))
      ja verim, ze treba snivat a verit a pritiahnut si tak do zivota radost spokojnost a stastie, ktore citis vo svojom vnutri a bude sa potom odrazat aj na vonok 🙂

      krasny den ti prajem ninka a prajem to po com tak velmi tuzis vo svojom srdiecku , lebo zivot je laskavy a dopraje naozaj kazdemu 🙂

      • Nina said

        Ďakujem krásne za povzbudenie Eli. Si teda príkladom, že ak má byť, tak bude, aj keby lekári inak hovorili. Všetko dobré aj tebe a veľa veľa lásky aj tvojim detičkám 🙂 Pekný večer 🙂

      • dakujem ninka velmi pekne 🙂
        ja sama som sa presvedčila niekoľkokrát ako sa dejú v našich životoch zazraky 🙂
        a som velmi rada zivotu za toto a snazim sa ako viem, ked uz som dostala tuto sancu, aby som ho nesklamala a zila naplno a najlepsie ako viem a to tak, ze som so sebou spokojna a nelutujem nic 🙂
        vsetko dobre prajem aj tebe ninka a neprestavaj dufat a modlit sa, ale neupinaj sa, ber to ako rozhodnutie zivota pre teba a uvidis vtedy sa stane neskutocna vec 🙂
        nech mas mesiac uzasnych momentov 🙂
        len bud otvorena a vnimaj :-)ako dieta s otvorenymi ockami a srdieckom 🙂

Pridaj komentár

 
