elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Dodržujme pitný režim :-)

Posted by elizabethin na 2. mája 2012

12 komentárov to “Dodržujme pitný režim :-)”

  1. Ja dodržujem. Denne, a v sobotu až do záverečnej. 😉

    • xixi heli, nemas ty predsa len predkov z oravy?
      tak s tymto vyrokom by si zapadla medzi vsetkych mojich znamych co na pockanie chcu oslavovat a veselit sa a zit zivot v tomto momente hihiihi
      pekny den prajem aj tebe 🙂

      • 😀 Z východu. 😀 😀 😀 Tam sa už rodíme s promile krvi v alkohole. 😉 To je tiež taký vtip: Nikomu sa zatiaľ nepodarilo zvíťaziť nad alkoholom, ale Východniari aspoň remízovali. 😆

      • lilah said

        🙂

        toto ma pobavilo 🙂 … práve včera, som mala zážitok v práci, keď som bola v pokladni, došiel jeden robotník, ( z oravy, viem to, už som sa ho to pýtala, kvôli prízvuku )
        spravil nákup, pár rohlíkov, tresku, atd na konci hovorí:
        slečna, jeden malinký mi dajte. 🙂
        dívam sa na neho,
        čože to? … 😯
        obdaril ma úsmevom, ukazovákom a palcom ukázal to také typické gesto ( kaliber na poldecák 🙂 ) a hovorí …
        jeden maličký, … rumíček, ale keď si môžem vybrať, dajte mi radšej borovičku 🙂
        podala som mu ju, …

        ľudia, pokiaľ som mu stihla vydať zvyšné drobné mince, už ju mal v sebe … 😆 …

        zobral si peniaze, mne podal prázdny pohárik, usmial sa od ucha k uchu, a že dobrúúú slečna, nech máte krásne sny … 🙂

        pohodička, no nie? 😉 🙂

        heli

        o východniaroch ani nehovorím ….

        ráno, pred pol siedmou nástup do práce … každý z tých robotníkov si kupuje 3 redbully a bonaqu 🙂
        o pol jedenástej už idú pre dva tri “granáty” ( plechovkové pivo 😛 ) a večer, keď už idú zo šichty domov, každý po pol litry borovičky … 😯 … deň, čo deň …

        asi je to fakt tak, východniari asi aspoň remízujú … 🙂

        pekný zvyšok dníčka prajem … 🙂 všetkým … 🙂

      • pekny vikend prajem a dakujem za komentar 🙂

      • lilah said

        🙂

        znie to smutne však? … ráno, čo ráno, mi kolegyňa na toto hovorí …

        panebože, to sme dopadli, ako spoločnosť sme dopadli …
        že si musia kupovať takto zrána alkohol, .. byť tak pri ňom, isto by vedel, že alkohol rozhodne nepotrebuje! … a jeho žena a rodina tiež nie! …

        na toto jej odpoviem jediné …

        drahá, ale ty, Ty, naozaj nikdy nevieš, čo, iný naozaj, reálne potrebujú …
        nie si on, necítiš tak ako on, nemáš rovnaké srdce, výchovu, prežité skúsenosti, … takže nikdy nebudeš môcť reálne sa vžiť do jeho kože, ale pokúsiť sa vcítiť, to môžeš už teraz, a iba sa ti v srdci rozleje súcit … ktorý mu rozhodne pomôže viac, ako tieto reči …
        ak by si sa zastavila, a porozmýšľala, že možno práve pred takou ženou ako ty uteká, pred takou ženou stojí na streche domu, ktorý stavajú 10 robotníci, v daždi, v slnku, 20 dní v jednom kuse, od rána siedmej do večera osmej, .. den čo den … bez prestávky …
        že ten muž sa iba snaží naplniť očakávania možno podobnej ženy ako si ty, … a pritom, cíti, je si plne vedomý toho, že jeho city, jeho vnímanie, jeho lásku, tá žena nevidí, lebo vidí robota, ktorý je fyzicky silnejší a dokáže jednoducho fyzicky vydržať viac … ( do 50 – tky, potom príde infarkt atd ) a to všade … od postele až po fyzickú prácu vonku … 🙂

        takže?

        elizabethin a aj ostatní … prečo mu nedopriať úľavu, hoci len chvíľkovú ( dlhodobé šťastie a úľavu prináša len zastavenie sa a poznávanie seba samého ) …
        ale? prečo mu to nedopriať? … lebo aj tento zdanlivo “hlúpy” krok, nie je pre toho konkrétneho jedinca v univerze nikdy zbytočným …

        tým samozrejme nehovorím, že s týmto súhlasím … s pitím, drogami atd .. ee, to je lož … no ak to má čo i len na chvíľku priniesť úlavu, zmysel a význam to má …

        Pekný zvyšok dníčka prajem … 🙂 všetkým … 🙂

      • dakujem za komentar a prajem pekny den lilah 🙂

    • no tak to je tvrda konkurencia pre oravakov, to musim uznat veru 🙂
      vychod je saleny a orava rozdrapovacna xixiixi no neviem teraz co povedat, aby sme obe potom nenaskocili na metlu a nestretli sa niekde nad liptovom a nezistili nad haluskami , ze nema to aj tak zmysel, uz ked sme taki vsetci super a blava na nas ani omylom nema xixiixi
      ach jaaaaj myslim, ze lokal patriotizmus nas slovakov troska spaja 🙂
      ale macicky aj tak mnaukaju vsade rovnako xixiixi
      pekny den heli a nech sa dari aj tebe v tento posledny den

  2. Nina said

    Dala by som si povedať, minimálne jeden hlt z každého 🙂

    • ahoj ninka

      tak to ano :-))) ja som slinila ako diva, jeeeejda xixiixiix
      u nas uz hrmi a dufam, ze konecne bude prsat a poleje nam tu zahradu v ktorej sa tak lopotim :-)))
      pekny den aj tebe prajem 🙂

      • Nina said

        No ja som sa zas modlila, aby nepršalo, lebo vtedy nerada šoférujem. A vyšlo to tak, že pršalo vtedy, čo som bola v práci a keď som odchádzala, už slniečkoooo 😀

      • xixi tak u nas prsalo ale malo a ja tiez nerada soferujem ked prsi 🙂 vtedy sa necitim veru bezpecne v aute a bojim sa ze niekto do mna narazi hmhm
        som rada, ze ti to dobre dopadlo ninka 🙂
        krasny vecer ti prajem 🙂

Pridaj komentár

 
