elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Niečo pre náročné brušká …

Posted by elizabethin na 29. apríl 2012

2 odpovedí to “Niečo pre náročné brušká …”

  1. anitraM said

    Mňam, tak 2 porcie si prosím… 😉

    • ahoj martinka

      xixiixixi tak to sme dve, lebo ja lucim tento melonik, zlty a aj dozelena, to je moja mnamka velka :-)))
      toto som urobila raz mojej velkej terezke a zjedla vsetko az sa z toho povracala xixiixix

      a potom povedala, ze si este prosi xixiixixi no je pahltna po maminke :-))))

      pappa a krasny den prajem, ja som dneska sadila slnecnice :-))))

Pridaj komentár

 
