elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

K Veľkej noci pre Mojich čitateľov …..

Posted by elizabethin na 6. apríl 2012

K radu ďaľších vinšovníkov aj ja podľa dobrých zvykov,

pripojiť chcem, keď nie inšie, aspoň ešte tieto vinše 🙂

Pekné sviatky, dobrú zhodu, ženám čerstvú, sviežu vodu,

mužom nech tiež sladko je, nech si vyjdú na svoje.

zo srdca praje eli 

12 odpovedí to “K Veľkej noci pre Mojich čitateľov …..”

  1. ambala said

    krasne 🙂

    Eli aj Tebe pekne velkonocne sviatky 🙂

  2. anitraM said

    Pokojné sviatky Eli. Uži si pekné chvíle v kruhu rodiny. 😉

  3. aj tebe moja prajem 🙂 dakujem 🙂

  4. Nina said

    Eli, tiež ti želám krásne a pokojné sviatky 🙂

  5. dakujem ninka 🙂
    aj tvoje nech su pokojne a pozehnane v kruhu rodiny

  6. slobodnacesta said

    prajem krásne a pokojné sviatky Eli. 😉

  7. dakujem moja 🙂

    krasne a pozehnane sviatky aj tebe 🙂
    no a moje tretie oko suhlasi so vsetkym co vidis a pises 🙂
    prajem vela trpezlivosti a treningu a potom aj odkazov pre nas ostatnych, ktori uz na to nemame cas 🙂

  8. Isia said

    Aj ja sa pripájam k vinšovníkom Eli! Krásne veľkonočné sviatky pre všetkých 🙂 .

  9. dakujem isia 🙂

    nech prezijes laskyplne pozehnane sviatky v kruhu svojich blizkych taktiez 🙂

  10. moonica said

    🙂 elizabethin,

    ĎAKUJEM za priania na Trinity blogu 🙂

    Veľkonočné sviatky som mimo pc strávila,
    tak dodatočne želám,
    🙂 nielen návštevníkom tunajším,
    sviatočnú náladu,
    radostnú pohodu,
    aby každý deň, nielen na jar, rozjasnila 🙂

  11. dakujem monika 🙂

    pekny zvysok tyzdna prajem aj ja 🙂

Pridaj komentár

 
