elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Byť mostom pre ľudí v oboch smeroch …..

Posted by elizabethin na 19. marca 2012

Som pevným mostom pre mojich blízkych v oboch smeroch?

Som osobou, ktorá podporuje  cyklus života?

Čo robím, aby ľudia ku mne mohli prichádzať a podeliť sa nie len o svoje radosti, ale aj starosti a boli tak súčasťou môjho života a ja ich mostom nie len v dobrých, ale aj zlých časoch .

Pretože život každého z nás ide v kruhoch po špirálke vyššie a vyššie.

Teraz som mostom ja a nebudúce to bude kto, ku komu z blata života po pevnom kameni prejdem a budem sa môcť znova dostať na cestu života?

Pridaj komentár

 
