elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Čo znamená Ľúbiť druhých …..

Posted by elizabethin na 9. marca 2012

Ľúbiť druhých znamená

dovoliť im byť samým sebou

4 komentáre to “Čo znamená Ľúbiť druhých …..”

  1. lilah said

    Krásny večer prajem … 🙂 Všetkým 🙂

    ja sa skôr pýtam ….

    Čo znamená ľúbiť seba?

    pekný zvyšok večera ( noci 😉 ) prajem … 🙂 Všetkým … 🙂

  2. Pekne dobre ranko sa praje vsetkym okolo a aj tebe liluska

    no ja si myslim, ze lubit seba, znamena akceptovat v sebe vsetko to dobre a aj zle co si myslime ze nas tvori, nasu schopnost pracovat na sebe a aj tuzbu po oddychu a aj spokojnosti, vediet si odpustit a aj zastavit sa a pozriet na seba vo svojom vnutornom zrkadle a byt dostatocne odvazny na to, napravit chyby alebo omyly co sme casom spravili, lebo sme sa bali a sebecky vo svoj prospech voci ostatnym spravili :-)))

    tak ale ini maju mozno iny nazor 🙂

    u nas dneska prsi a ja cakam na prvy jarny den v teplucku pri kafe a kolaciku

    a to iste prajem vsetkym co zavitaju na moj blog troska si oddychnut od okoliteho sveta :-))))

    pekny den vsetkym mojim citatelom prajem zo srdiecka a odkazujem, ze mat sa rad, je to to najlepsie na co clovek moze prist a objavit v sebe 🙂

    • lilah said

      elizabethin

      veľmi pekne ďakujem za Tvoju odpoveď …

      vieš, čo sa mi na nej páči najviac? …

      toto ….

      “znamena akceptovat v sebe vsetko to dobre a aj zle co si myslime ze nas tvori,” …

      a z nej hlavne … co si myslíme že nás tvorí …

      múdre, veľmi, veľmi múdre … ďakujem ešte raz …

      krásny zvyšok večera prajem … 🙂 Tebe a aj tvojím terezkám … ( inak, tá moja si privlastnila ten prívesok s retiazkou, ktorú si mi svojho času poslala …urobila si k nemu korunku z papiera na hlavinku a je z nej prosto princezná terezka 🙂 )

  3. dobre ranko

    to som rada, ze sa malinkej lilinke privesok pacil 🙂 je nadherny, som si myslela, ze ta velmi potesi, ale aj mala lilinka je urcite rozpravkova v nom 🙂
    prajem krasnej princeznicke s korunkou den neocakavaných stretnutí 🙂
    pozdravujem zlaticko malicke a aj vsetky tvoje srdiecka
    dakujem za vsetky priania

    krasny den vsetkym

Pridaj komentár

 
