elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Niečo od Terezky pre Vás ako inšpirácia pre Novú pracovnú plochu :-)

Posted by elizabethin na 16. februára 2012

Tipy na Pracovnú plochu od Terezky 2.časť

Tipy na Pracovnú plochu od Terezky 4.časť

zdroj- gooogle.com

6 komentárov to “Niečo od Terezky pre Vás ako inšpirácia pre Novú pracovnú plochu :-)”

  1. Rado V. said

    Naozaj pekné a v dnešnej dobe čarovné 🙂 zopár som si i stiahol,som to ale hamťák 🙂 🙂 🙂 pohodový večer želám.R

    • radko my mame asi kazdy den inu pracovnu plochu xixiixi
      ja to uz ani nesledujem, ja ked si dam svoju, tak ju tam mam mozno polhodiny a potommoja terezka zisti, ze potrebujem inu, motivacnu, alebo letnu alebo aku a uz je tam ina a potom len mame nastahovanych skoro viac ako fotiek xiixix
      som rada, ze sa pacili 🙂
      krasny den ti prajem a dakujem za vsetky prezentacie co mi posielas 🙂
      nech sa dari 🙂

  2. anitraM said

    Ja som letný typ, tak ten tretí ma najviac oslovil a zahrial. 😳 Mne na PC svietia moje deti s ich úsmevmi a každý kto ich tam uvidí sa poteší.

    Sú to nádherné obrázky Maťulka… Krásny zasnežený dník želám… .wink:

    • ahoj martinka 🙂
      ja mavam tiez fotky a potom vselijake co sa mne pacia, len terezia vzdy zhodnoti, ze potrebujem inu, krajsiu xixiix a uz je tam ina ach jaj 🙂
      a potom povedala, ze nech sa aj ini potesia a nech damna moj blog nejake , tak ma uhovorila a dala som jej z tejto serie 🙂
      a teraz je taka spokojna a ziari ako slniecko, ze ma aj ona nieco na maminkinom blogu hihiih
      krasny den aj tebe martinka 🙂

  3. ambala said

    🙂 mne sa najviac paci 5.obrazok, ten s leknami, co sa neda rozoznat, kde konci voda a zacina vzduch… co uz ja som proste taky vodno-vzdusny typ 😀

  4. ten je veru krasny ambalka 🙂
    ja mam ako plochu ten kde cestuje na tej ovecke ako oblaciku, ja som zasa taky cestovatelsky typ a ked prave sa nepresuvam , tak aspom snivam o tom kam si nabuduce zacestujem 🙂
    su krasne .-)

    prijemnu nedelu ambalka a nech sa dari 🙂

Pridaj komentár

 
