elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Super Predvalentínska mňamka na Sobotúúúúúú

Posted by elizabethin na 11. februára 2012

8 komentárov to “Super Predvalentínska mňamka na Sobotúúúúúú”

  1. moonica said

    🙂 elizabethin,

    vďaka za chutný tip 🙂

    tento šík,
    drobných sladkostí,
    je chic,
    a nielen jazýček spojí
    so srdiečkom v radosti

    🙂 prajem pohodový deň všetkým 🙂

    • dakujem moonika 🙂

      dufam, ze sa vydaria snehuliacikovia z jahodok, na zivo su este krajsi 🙂

      my sme komplet cela rodinka tento tyzdne chora, tak skor sacajickujeme apotom tie domace recepty s cibulkou a cesnakom robime ach jaaj

      pekny vikend aj tebe prajem a nech vas bacilky obchadzaju 🙂

  2. anitraM said

    Jáj moja, keby mám v mrazáku ešte hneď si idem dať. Mám tam len višne a to jahôdky nie sú….už nech sú v záhrake mňam…
    Krásnu sobotu všetkým….:wink:

    • dakujem martinka 🙂

      ja teraz nemam vobec na sladke chut,mam z tych antibiotik pokazene chute alebo co hmmhmh

      tak ale uz sa mi zda,ze som prisla na ten system prikladania ruk a s tym, ze naozaj citim ja sama, ze ta energia cozo mna prudi a ide dalej 🙂
      myslim, ze to uz je aj ucinne troska, moja terezka si to chvali a velmi a inak jej aj pomaha, ked jej masirujem hlavicku a cielko a stlacam pri tom take body na tvari, hovori ze jej to uvolnuje napatie v dutinach hmhm toto jej robim tiez teraz, ked sme chore a chvali si to velmi 🙂
      som hladala aj nejaky obrazok, aby som ti to ukazala na nete, ale to su take tie body v okoli nosa a na spankoch a na cele, pri sankev okoli ust a potom jej pokracujem na hrdielko masirovat od hrudnika a hovori, ze jej aj toto pomaha hmmh
      mozno to uvolnuje nejake bloky a zlepsuje prudeniu energie a uvolnovaniu nahromadenej inej energie a tak sa to preliecuje asi hmh
      tak ale s tou maickou to je ina pesnicka, ta si nic neda robit, ani sirupceky nechce pit, pluje to vsetko a ked vidi morsku vodu do nosa tak krici ako diva, ze nic nechce ach jaaaj
      ma odpor k tabletkam ako ja xixiixi
      peknu nedelu prajem a nech vas bacilky obchadzaju tiez 🙂

  3. anitraM said

    Eli som rada, že si začala využívať tento druh liečenia. Ja som si tiež teraz stiahla jeden súbor o akupresúre a všetkých bodoch a chcem si to preštudovať. Mám tiež zaľahnuté dutiny, našťastie to prechladnutie ostalo len pri nich, ak máš solux, tak ju nahrievaj uvoľní to rýchlejšie. Deti sú rôzne, mne našťastie lieky jedli, keď boli choré. Tak sa vyliečte moja a dúfam, že si dávaš aj probiotiká, lebo dnešné ATB sú dosť agresívne a ničia flôru v ústach trakte aj na ženských orgánoch. Pááá držte sa a nech ste čím skorej zdravé. 😉

  4. ano martinka aj probiotika davam teraz, inak aj pangamin v tabletkach sa mi osvedcil, teraz vyrabaju taky potiahnuty ako lentolky to vyzera a tak mi to papkaju 🙂
    davas aj ty pangamin, to su kvasnice a ja im ich striedam s takym ako acidko, take tekute co su
    dakujem za priania , dufam, ze nam to uz prejde, lebo tie herpesu mam zasa ukazkove xixiixiix

    pappapa a pekny zvysok dna 🙂

  5. anitraM said

    Ja som si znova kúpila Citroval gtt., keďže som mala po pol roku herpes, tak snáď budem mať dlhší čas pokoj. Pangamín poznám, ale ja ATB beriem veľmi málo, ale Malý užíva Actilac, je dobrý aj pri podpore liečby alergie na laktózu. tak budte len zdravé moja. 😉

  6. dakujem martinka 🙂

    my sme domka este tyzden hmhmmh nechala nas pani doktorka vsetky nech sa uplne doliecime, lebo sa necitime este dobre hmmh
    a na moje herpesy, uz len framykojin pomaha hmhm ostatne vobec nezaberaju a s megadavkou B2 do toho, tak uvidim ci to teraz dobre zaberie tiez 🙂

    pekny zaciatok tyzdna vsetkym prajem 🙂

Pridaj komentár

 
