elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Krásne Sobotné ránko Zasneženému Slovensku :-)

Posted by elizabethin na 4. februára 2012

6 komentárov to “Krásne Sobotné ránko Zasneženému Slovensku :-)”

  1. anitraM said

    Že zasneženému…. 😆 Mne sa snívalo, že uvidím jemnú posýpku ráno a zatiaľ nič, len mrazivý vzduch. Tak uvidíme, či sa predpoveď naplní… Krásnu sobotu všetkým priaznivcom Elizabethin blogu…. 😳

  2. dakujem martinka :-)))
    my mame vela snehu a aj dobry mraz, okolo -30 sme mali ach jaaaaaaaaaaj
    takze by som poslala ani nevies ako po celom slovenku nech sa tesite aj vy xiixix troska nezaskodi pre deti xixiix
    papap a prijemny vikend moja:-)

  3. anitraM said

    hmm ja som prišla od mamy a zistila,že nám netečie voda..no zamrzol nám vodovod. Ešte že mám šikovného svokra a býva oproti, takže do hodiny už som pila kávu. 😉

  4. jeejda ani nehovor martinka, to s tou vodou je uplna tragedia, nam raz tak zamrzola na 3 mesiace, ani nechci vediet aku prirodnu katastrofu sme z toho mali xixiix
    a nic nepomahalo na to, len ked prisla jar a oteplilo sa tak pol ulice ziarilo ako jadrova elektraren od radosti xixiix
    tak ale chvalim svokra 🙂

  5. anitraM said

    S piatka na sobotu som mala sen, že nám napadol sneh, pozrela som von oknom a bolo síce len trocha poprášené snehovou prikrývkou. Dnes ako som ráno vstala ešte za tmy, pozrela som von oknom a sen sa vyplnil. 😆 Takže Radková technika 3 dni, 3 mesiace…funguje ohľadom veštieb.

    A to s tou vodou, dobre že som prišla v sobotu domov, lebo ak by som prišla až v nedelu možno by sme aj my mali kĺzačku dolu kopcom. V nedelu jedným tak prasklo potrubie. Je to hrozné, čo tá zima narobí. Tak sa opatrujte, na mňa niečo lezie, tak sa budem liečiť. Páá a už sniežik nevolaj. 😉

  6. ahoj moja 🙂
    tak uz nebudem, ale to s troma dnami a mesiacmi naozaj funguje :-))))
    my sme tiez chore teraz ach jaaaaj ani rukou sa mi hybat nechce 🙂
    keby mna niekto poobskakovat to by bolo super pre zmenu hihiihih
    opatruj sa martinka a nech sa ti vsetky bacilky vyhnu :-))))))

Pridaj komentár

 
