elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Krásne Sobotné Ránko prajem Všetkým okoloidúcim :-)

Posted by elizabethin na 28. januára 2012

11 komentárov to “Krásne Sobotné Ránko prajem Všetkým okoloidúcim :-)”

  1. Isia said

    😛 😛 😛 Krásna okaňa! Normálne ma nabudila do dňa 🙂 . Krááásny víkendík!

  2. 🙂 🙂 🙂
    isia, podobne aj tebe 🙂 dakujem

    a toto je pre moje slniecko 🙂
    ranna kavicka hned za rana na blogu pre dvoch aspom takto 🙂

    nadherny slnecny den prajem kazdemu samozrejme 🙂

  3. anitraM said

    Ja som kávu dnes vynechala, zobudila som sa s bolesťami v chrbte na 3 miestach a s oparom. …fňukk ani nemám na ňu chuť, aj ked sovička je nádherná. Krásny víkend Elinka želám.. 😉

  4. martinka dakujem, dufam, ze sa to zlepsi a ulavi sa ti , oodychni si troska a urob radost mozno aj horucou salkou cokolady so smotanou 🙂
    alebo sa zabal do deky a pocuvaj dobru hudbu 🙂
    a co tak horuci kupel pri sviecke s pomarancovou vonou? to vsetko ti prajem, ak to troska pomoze zlatko :-)))
    prijemny vikend aj tebe martinka 🙂

  5. anitraM said

    Ďakujem mojko za receptíky, urbila som aj horúcu voňavú kúpeľ, aj ma deti mazali liečivý krémom, ale siahla som po ibalgine, aby som mohla byť funkčná a je to už lepšie, aj opar sa hojí a zajtra bude len malinký.
    Krásnu nedeľu želám moja pááá. 😉
    A ešte raz ďakujeeem.

  6. ta piesen je prekrasna martinka
    dakujem vlemi pekne, naozaj ma potesila neskutocne 🙂
    mas dar intuicie vzdy vybrat nieco pekne a hodnotne nie len na tvojom blogu, ale nam tu pridavas krasne videa :-)))
    nech sa ti dari a telicko sa uzdravi a starosti odidu prec :-)))
    ppapa a pekny den prajem 🙂

  7. nitram said

    prianie krásneho dnešného dníčka i tých následných… všetkým čo milujú nielen vóňu kávy… 🙂

    dobrú chuť… 🙂

    … 🙂 …

    • nitram said

      na toulkách po hvězdách, jsem zjistil,
      že chuť kávy a tabáku,
      vůně kávy a obláček dýmu,
      mají svůj původ v prožitku smyslnosti,
      ve spojení,
      vzájemném prostoupení esencí dvou entit… 🙂

      že nepiji kávu a nekouřím,
      v prostupení energií,
      mých a bílé laňky,
      vesmírný řád nalézám…

      … 🙂 …

    • dakujem aj za prianie a aj za pekne video a prajem podobne aj vam nitram 🙂

Pridaj komentár

 
