elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Svet Víta Nový rok

Posted by elizabethin na 1. január 2012

4 odpovedí to “Svet Víta Nový rok”

  1. anitraM said

    Tie ohňostrje sú nádherné, večera ma jeden uchvátil, vyzeral ak keby hviezdy padali k nám…. 😳

  2. ano martinka,
    aj u nas bol uzasny a v okolitych dedinach tiez, kazdý si urobil svoj vlastny troska a spolu to bolo velmi pekne 🙂 tak ma to inspirovalo a dala som tu nejake krásne velke z miest po celom svete 🙂

  3. Rado V. said

    Ahoj holky…………
    Ja nezabudnem na rok 2000.Brácho bol vtedy pracovne v Bangladéži a ako správny Valach si to oslávil po svojom .Spolu s kamarátom moderovali ako cudzinci Silvestra v Dháke-Utare.Keď vítal Nový rok o šesť hodín skor,tak mi bolo za ním smutno a prial som mu len to naj,ale išiel tak ďaleko preto,aby našiel svoju Lásku a o rok na to išiel do Turkmenistanu a tam zistil,že bez nej nevie žiť……….Ohňostroje mám rád,vždy mi toto puto s bráchom pripomenú(on je totálny piroman) a tohto roku sme si zasa zabúchaliso synátorom a predstavte si,že vnučka tá spala ako Šípková Ruženka 🙂 Eliz všetko Naj do Nového roku a dúfam,že Najvyšší ti to čo máš na srdiečku splní a že celá nebeská Bandalíro už na tom maká 🙂 Tak ešte raz všetko dobré do Nového roku i keď ten starý bol náročný a ťažký ako 100kg železa,naučil nás niečo a zasa sme o rok starší,múdrejší,skúsenejší a hlavne KRAJŠÍ 🙂 🙂 🙂 R

  4. dakujem radko velmi pekne za vsetky priania a zelania 🙂
    ani nevies aky bol minuly rok tazky ti poviem a uz sa tesim na novorocne mecheche ala elizabethinka 🙂
    xixiixix a mna vcera maly brat naucil hadzat petardy a zapalovat ohnostroj xixi
    krasny vecer aj tebe 🙂 a aj bratovi co nasiel lasku tak daleko .-)
    hned som si pomyslela, ze som na tom podstatne lepsie xixiix chudatko moje, keby to videlo 🙂 ako ho ohovaram niekedy na blogu xixix esteze ho to nezaujima a je to moje slniecko 🙂
    a co je podstatne znasa ma aj s tou mojou oravskou naturou a to je fakt vykon ti poviem xixixi

Pridaj komentár

 
