elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Padajúca hviezda

Posted by elizabethin na 30. júla 2011

V období od 17.7.-24.8. je v činnosti meteorický roj Perzeidy. Teda, za jasných a bezmesačných nocí možno vidieť viac meteorov ( ľudovo „padajúcich hviezd“ ) ako bežne.
Maximum roja nastáva v noci 12./13. 8. avšak kvôli Mesiacu v splne, bude obloha svetlá a slabšie meteory nebudú viditeľné.

Perzeidy patria k najznámejším meteorickým rojom aj preto, že sú aktívne počas teplých letných nocí, a dajú sa teda pohodlne pozorovať.

A aby sme vedeli presnejšie kam sa zamerať, tak je to severovýchodná obloha v mieste súhvezdia Perzea. V tejto oblasti nájdete radiant zdroja, akoby miesto odkiaľ akoby vypadávajú. Ak budete mať šťastie, tak môžete vidieť až 60 padajúcich hviezdičiek xixiix. Ak sa nepodarí z tohoto zdroja, možete daľšie vidieť zo súhvezdia kapa Cygnidy (súhvezdie Labute), či Severné a Južné delta Akvaridy (súhvezdie Vodnára).

Hovorí sa, že vidieť padajúcu hviezdu prináša šťastie a treba si niečo zaželať. Tak sa pozrime čo na to staré mamy hovoria 🙂

Ak vidíte padať hviezdu, treba si priať niečo dobré aby ste odvrátili zlo, ktoré číha na vašu rodinu. V prípade znenazdajky pozriete na nebo a vidíte tam prvú hviezdu, hovorí o potrebe rozširovať si životné ciele a taktiež o viere v seba a svojej sile.

Ak sa nám sníva o červenej hviezde, príde k nám nešťastie, taktiež aj o hviezde s chvostom, niečo zlé sa formuje a príde.

V prípade, že slabo svietia na oblohe, budete mať finančné problémy.

Taktiež ak sa ich pokúšate v sne porátať, hovoria o finančnej kríze.

Niekedy sa sníva aj šliapanie po hviezde hmhm to znamená, že krivdíte nejakému človeku a treba si to uvedomiť 🙂 hmhm

A úplne je bizardné, že sa sníva o čistení takejto hviezdy hmhm vtedy žijete v nejakom klame a treba otvoriť očka a pozrieť sa konečne reálne na svet aký je hmhm.

Ale ak je uvidíte vo sne žiariacu hviezdičku, rozjasní sa vám a príde veľká radosť a spokojnosť a šťastie a láska si vás nájde .

V prípade, že nad nimi pracujete ide o blížiace sa bohatstvo, takže čím viac, tým lepšie .

No ale ešte sa môže prisniť, že ju máte na čele a to je znak úspešnosti v umení a akejkoľvek tvoriacej činnosti.

4 komentáre to “Padajúca hviezda”

  1. anitraM said

    Jééj vďaka za infošku, už sa teším. Ešte keď som bola násť-ročná bola tiež spŕška hviezd a ja som pozerala na terase a už som nevedela, čo všetko si mám želať. 😆 Určite nezabudem. V jeden večer bola obloha tak jasná, že som videla z okna súhvezdie strelca, bolo to úžasné takto vidieť celé. Moja ďakujem potešila si ma…. tešíím sa na to, len aby nebolo pod mrakom. 😕

  2. xixi aj ja to iste, mam rada hviezdy od mlada a najradsej kasiopeu alebo orion 🙂
    a tiez sme pozorovali, ked v lete padali ja sa snazim pozorovat, ale nic, stale zamracene a ziadna viditelnost ach jaaaj

  3. anitraM said

    Ja som v poslednom kozmickom sne mala Sítrius a Xynlathiu, tak neviem čo mi tým chcelo moje podvedomie povedať. 😕 Ten pohľad na nočnú oblohu je tak upokojúci. Pekný zvyšok da Eli. 😛

  4. veru v takomto lete ,co mi mame bez slnka a tepla, to je na zufanie pomaly ach jaaaj
    aj tebe zelam martinka nech sa dari a mate viac teplucka ako my tu na severe 🙂

Pridaj komentár

 
