elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Lenka – 4.jún

Posted by elizabethin na 4. júna 2011

4. jún je 155. deň roka v gregoriánskom kalendári (156. v priestupnom roku). Do konca roka zostáva 210 dní. Meniny má Lenka.

Lenka je pohodlná

Ženské meno Lenka je na Slovensku bežne zaužívané. Je odvodené od skrátenej formy mena Helena, ktorého význam je “svetlo”, alebo z mena Magdaléna, ktorého význam je “pochádzajúca z palestínskeho mesta Magdaly”. Lenky, ktoré oslavujú meniny 4. júna vedú pohodlný život. Majú tendenciu odkladať veľa záležitostí a povinností na zajtra. Ak sa im štúdium zapáči, je to skôr preto, lebo profesor pôsobí na ne romanticky. Zameriavajú sa hlavne na klasické predmety. Chápu všetko globálne a neobťažujú sa podrobnosťami. Ak im nie je niečo jasné, pustia to z hlavy. Nemožno povedať, že by mali pevnú vôľu. Lenky však vedia, čo chcú a aj to šikovne dosiahnu. Ich snom je viesť pokojný a nezávislý život. Životná sila týchto žien nie je celkom uspokojivá. Mali by si dávať pozor hlavne na obličky, žalúdok a chrbticu. Obľúbené farby Lenky sú červená, modrá a sivá. Ochranné rastliny podbeľ, kôpor a levanduľa, ochranné kamene tigrie oko a topás. Jej osobným číslom je 6 – Nežnosť. Je to žena v tom pravom zmysle. Vášnivá, nežná, zraniteľná a plná túžby po láske. Jedine city, romantika a nežnosť ju riadi v jej živote. Neznáša realitu, žila by najradšej vo svojom svete, kde niet zla a neprávosti. Ak je vystavená prílišným nárokom, či sklamaniam, trpí a nevie sa nijako presadiť. Potrebuje akúsi stálu ochranu a podporu, aby mohla lprejaviť to, čo sa v nej skrýva. Je ako rastlina, o ktorú sa musíme starať, pomáhať jej a nakoniec budeme očarení jej nádherným kvetom a vôňou. Do týchto žien sa oplatí investovať čas, námahu, lásku a pomoc, ony vždy oplatia svojim blízkym ich starostlivosť a na ich vernosť, či stabilitu sa môžete spoľahnúť bezvýhradne. Toto meno je vhodné pre Blížencov, Levice, Strelcov a Váhy. Vhodnou farbou je svetlooranžová.

Medzinárodný deň nevinných detských obetí agresie

Udalosti

v    780 pred Kr. – v Číne bolo prvé historicky zaznamenané zatmenie Slnka

1039Henrich III. sa stal nemeckým cisárom

1508Ľudovít II. bol korunovaný za uhorského kráľa

1783bratia Montgolfiérovci predviedli verejnosti teplovzdušný balón

1920 – bola podpísaná Trianonská mierová zmluva

1996 – prvý testovací štart nosnej rakety Ariane 5 so štyrmi vedeckými družicami skončil haváriou

2004 – do kín bol uvedený film Harry Potter a väzeň z Azkabanu

zdroj –  horoskopy.einfo.sk

6 komentárov to “Lenka – 4.jún”

  1. calieen said

    Teším sa na zajtra, zajtra má meniny moja staršia 🙂

  2. ja mam sesternicu lenku a ta je taka zenska , nezna, laskava cela lenka 🙂

  3. lilah said

    a mojja kolegyna je lenka … a neviem, nepoznám ju tak dobre ešte, ale je to také kráásne žieno – dieťa 🙂 … a má moje sympatie, nakazila všetkých kolegov aby ma volali Martinka 🙂 žiadne maťa, tina, tinuš, martina …. ale krásne a nežne Martinka 🙂 a to hned v prvý deň, pozrela sa na mňa a ked som sa predstavila že ja som Martina ona ale mne sa na vás hodí Martinka 🙂 ….
    a čuduj sa svete, miluje oranžovú 😀

  4. liluska tak to je vzacny clovek potom 🙂 pozdravujem lenku a daj jej za mna cokoladku, ze sa o teba stara ked ja tam nie som :-)))
    a oranzova je uzasna farba, hovori o energii 🙂
    krasny den v praci prajem vsetkym tvojim kraskam 🙂

  5. srandistka225 said

    ja som Lenka a milujem svoju oranzovu izbu… presne tak, hovori o energii ktoru neustale v sebe citim tak to davam najavo aj navonok… ale osobne ju nenosim… len sa mi paci na inych predmetoch, ci ludoch, ktori nosia tu farbu v kombinacii s cervenou /tiez energicka farba/ modre mam oci, ale sivu neznasam 😀 a romantika , to je to najkrajsie co existuje v nasom zivote, len ostatni ju nevidia, lebo sa zenu za peniazmi a neziju tu krasu, ktoru maju kolo seba….. pohodlnost patri k nam :)) co uz… pozdravujem vsetky lenky – lebo su to krasne bytosti aj vonkajskom aj vnutrom.

  6. tak to som rada lenka ze sa pozeras na svet takto optimisticky 🙂 a vnimas vsetko okolo seba a vyberas si, co je pre teba dobre 🙂 lenky su naozaj uzasne zienky, ja to len potvrdzujem 🙂
    nech sa dari a pekny den prajem aj tebe 🙂

Pridaj komentár