elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Dušan – 26.máj

Posted by elizabethin na 26. mája 2011

 26. máj je 146. deň roka v gregoriánskom kalendári (147. v priestupnom roku). Do konca roka zostáva 219 dní. Meniny má Dušan.

Dušan je svojský

Mužské meno Dušan je južnoslovanskou skrátenou podobou mien Duchoslav a Dušislav, a v preklade znamená “slávny duchom”. Na našom území je bežne zaužívané. Dušanovia, ktorí oslavujú meniny 26. mája, sú drsní a ovplyvniteľní. Na všetko nazerajú svojským spôsobom. Sú to aj muži, ktorí riadia svoj život a dokážu sa vyhnúť nebezpečným situáciám. V citovom živote sú nežní, sentimentálni a niektorí aj žiarliví. Dušanovia majú zdravie uspokojivé, ale rýchlo sa unavia. Sú to pôžitkári, radi si dobre zajedia. Potrebujú aktívny pohyb a stravou by si mali dopĺňať najmä vitamíny C, E a vápnik. Ovplyvňujú ich planéty Saturn a Urán. Ich šťastné farby sú čierna, tmavomodrá. Ochranné rastliny medovka, baza, divozel, ochranné kamene achát a perla. Osobným číslom tohto mena je 7 – Tajomnosť. Aj keď Dušan pôsobí ako ľahkomyseľný a veselý človek, v jeho vnútri sa často nájdu až priveľmi filozofické a duchovné myšlienky. No ak jeho okolie nemá záujem o rozvíjanie takýchto “nadzemských” teórií, Dušan sa prispôsobí a svoj tajný svet si nechá pre seba. Niekedy, ak sa dá zviesť na alkohol, tak stratí všetku svoju intuíciu a stane sa z neho len obyčajný, povrchný a vypočítavý človek, sklamaný svetom a aj sám cíti, že je zbytočný. Nuž, je to len na ňom, ako si poradí so svojím osudom, je silný a precízny, ak má motív a presný cieľ, no stačí malý neúspech a už o sebe pochybuje. Ak má pri sebe tú pravú, potom nikdy nič preňho nebude nerealizovateľné. Toto meno je vhodné pre znamenia Býk, Panna, Škorpión a vhodnou farbou je červená.

Udalosti

1805Napoleon Bonaparte bol Železnou korunou Lombardie korunovaný za kráľa Talianska

1896Mikuláš II. sa stal ruským cárom

1897 – v Londýne sa začal predávať román Drakula od Brama Stokera

1946 – na Slovensku sa konali posledné slobodné parlamentné voľby pred nástupom komunizmu; Demokratická strana získala 62% hlasov, kým KSS iba 30,37 %

1966 – Britská Guyana získala nezávislosť a premenovala sa na Guyanu

1969Program Apollo: kozmická loď Apollo 10 pristála na Zemi po úspešnom osemdňovom lete, počas ktorého otestovali všetky komponenty nevyhnutné pre pristátie človeka na Mesiaci

1986Európske spoločenstvo prijalo Európsku vlajku

1991Zviad Gamsachurdia sa stal prvým demokraticky zvoleným prezidentom Gruzínska v posovietskej ére

2002Álvaro Uribe sa stal prezidentom Kolumbie

v  2002 – sonda Mars Odyssey objavila známky obrovskej masy vodného ľadu na planéte Mars

2007 – futbalista Marek Krejčí sa zabil na svojom aute po tom, ako dostal mikrospánok

zdroj-horoskopy.einfo.sk

6 komentárov to “Dušan – 26.máj”

  1. lilah said

    hm, hm, hm, 😀 😀 😀 … kamže to ty chodíš na tieto pekné fotky? 😀 no ale aký pekný dušan to tu je zasa 😀 😀 😀 téééééééda, 😛 😀

  2. elizabethin said

    xiix ja viem, na tychto fotkach ma bavi naozaj to, ze clovek nic ine ani neocakava, len sa pozriet, ulahodit ocku a nic viac 🙂

    • lilah said

      si si istá? 😀 😀 😀 ja až tak nie … ja očakávala od fotky 😉 😀 😀 … prekrásne časy, a obávam sa, že by som aj teraz reagovala rovnako … nádherné city, ktoré zaplavili moju dušu stáli za to … nech si o tom myslí kto chce čo chce

  3. elizabethin said

    ooo to aj ja mam jednu taku a uplne suhlasim 🙂
    to su tie specialne fotky xixixi aach jaaaaaaj
    to su tie ocakavania :-)))))

  4. Dušan said

    Môžem všetko hore potvrdiť. 😀 Posledný týždeň som sa úplne zbláznil do tmavomodrej, je taká tajuplná a démonická. 😀 Hm sedem, moje životné a čo ja viem ešte aké a od teraz aj moje meno nesie to číslo. Niečo podstatné mi uniká. 🙄 Hihi ale tie udalosti si nemusela skopčiť. 😛

  5. elizabethin said

    xixixi moje krasne, tak si sa uz aj ku mne zatulal, numero, astrolo, taroto?
    moje lepsie napisat udalosti ako mena slavnych, co povies?
    toto je naschval, nech sa ludia aj pozru na historiu nie len na slavnych ludi xixiix
    ale sedi to na teba 🙂
    nech sa dari dusanko a pekny avatar xixi

Pridaj komentár

 
